25.1.09

Η διάπλασις των παίδων

Από το Γατόσκυλο

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Οι επιτελείς της Αστυνομίας εκτιμούν ότι η ρίψη νερού στους διαδηλωτές θα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική κατά τη διάρκεια επεισοδίων, χωρίς να πνίγονται ολόκληρες περιοχές από τα δακρυγόνα."
Αυτό θα πει οικολογική συνείδηση...
Να δούμε τι άλλο μας περιμένει.
Την καλημέρα μου

head charge είπε...

Έχω τις αμφιβολίες μου στο ότι "οι μάνικες θα αντικαταστήσουν τα δακρυγόνα", που λέει το άρθρο, βλέπω να χρησιμοποιούνται χαλαρά και τα δύο. Πάντως τα κολυμβητικά γυαλιά θα παραμείνουν διαδεδομένο αξεσουάρ, όπως κι αν έχει...

Τώρα για τα εκπαιδευμένα σκυλιά που λέει θα επιτίθενται "μόνο σε περιπτώσεις τέλεσης πλημμελημάτων(/κακουργημάτων)" (λες κι είναι δύσκολο να το επικαλεστούν), έχω γνωστούς που μου δήλωσαν ότι τα φοβούνται περισσότερο κι από τις σφαίρες!

Καλησπέρα... ;-)