Παρουσιάζουμε τις μειοδοτικές, επικίνδυνες και εθνομηδενιστικές προτάσεις περί απόκτησης ελληνικής ιθαγένειας με τις οποίες ένας «διανοούμενος»-συγγραφέας, ζώντας ο ίδιος και γράφοντας βέβαια από την ασφάλεια της Βιέννης, προσπάθησε στο παρελθόν να αλλοιώσει τον εθνικό μας ιστό και να μας μετατρέψει σε έναν πολυεθνικό πολτό. Τα παιδιά μας σήμερα αναγκάζονται στα σχολεία τους να διαβάσουν, να αποστηθίσουν και να εξεταστούν πάνω στα γραπτά ενός τέτοιου τύπου, χαϊδεμένου παιδιού μάλιστα του συνόλου της κυρίαρχης-νεοταξικής «αριστεράς». Διαβάστε τι γράφει:
Κάθε άνθρωπος γεννημένος και κατοικώντας εις αυτό το βασίλειον, είκοσι ενός χρόνου ηλικίας, είναι πολίτης.
Κάθε ξένος είκοσι ενός σωστού χρόνου, όστις, κατοικώντας εις αυτό το βασίλειον προ ενός χρόνου, ζη με το εργόχειρόν του, είναι πολίτης.
Εκείνος οπού αγοράζει ένα μούλκι είναι πολίτης.
Εκείνος οπού νυμφεύεται μίαν Ελληνίδα είναι πολίτης.
Εκείνος οπού παίρνει ένα ψυχοπαίδι είναι πολίτης.
Εκείνος οπού γηροτροφεί ένα γέροντα είναι πολίτης.
Πρόκειται βέβαια για μια σεσημασμένη περίπτωση. Η υποστήριξή του σε ένα πολυπολιτισμικό μοντέλο τύπου Σόρος, καλώντας σε συστράτευση με ένα ετερόκλητο πλήθος καθυστερημένων αλλοδαπών - συμπεριλαμβανομένων και αφρικανών (!) - αλλά και η ιδεολογική κάλυψη και ενθάρρυνση που παρείχε σε φαινόμενα ακραίας νεοταξίτικης βίας (μπροστά του το αμερικανοκίνητο ιντυμήντια είναι αρνάκι) είχαν γίνει ήδη φανερά από την εποχή που παρουσιαζόταν ως επίδοξος ποιητής:
Βουλγάροι κι Αρβανίτες, Αρμένοι και Ρωμιοί,
Αράπηδες και άσπροι, με μια κοινήν ορμή,
για την ελευθερίαν να ζώσωμεν σπαθί,
πώς είμαστ’ αντριωμένοι παντού να ξακουσθή.
(...)
Να σφάξωμεν τους λύκους, που στον ζυγόν βαστούν,
και Χριστιανούς και Τούρκους σκληρά τους τυραννούν.
Διαδώστε το παντού! No passaran στον εθνομηδενισμό, στον εποικισμό της πατρίδας μας, στη Νέα Τάξη και στους υποτακτικούς της.
11 σχόλια:
Γνωστός και με ψευδώνυμο που έκλεψε από γνωστή οργάνωση θολοκουλτούρας του παρελθόντος.
Head, υποτίθεται θα αραίωναν οι αναρτήσεις -ευτυχώς τέτοιες υποσχέσεις είναι για να ακυρώνονται!
I salute thee, O head-charge!! Πώς το λεγε ο Μίκης; Είμαστε δυο, είμαστε τρεις, είμαστε χίλιοι δεκατρεις.:-)
Και συ το βρίσκεις δύσκολο να κόψεις το blogging addiction? Και σ' αυτό στα ίδια είμαστε.;-)
Ω ναι!! Αναδημοσιευω κοπιλεφτ παραυτα!
Eιναι ο γνωστος-αγνωστος που ολoι εχουμε ακουσει, αλλα δεν εχουμε καταλαβει καλα; ;)
''Να σφάξωμεν τους λύκους, που στον ζυγόν βαστούν,
και Χριστιανούς και Τούρκους σκληρά τους τυραννούν''.
Σωστος!
Αν και νταξει, αυτα τα "σφαξωμεν" και τετοια ολοκληρωτικα γιακωβινικα, πρεπει να τα καταδικασουμε, σε φαση τη βια αποπου κι αν προερχεται κιετσι.
@δύτη: Όντως, κανονικά θα αραίωναν οι αναρτήσεις, ξεφυλλίζοντας όμως χθες τη «Νέα Πολιτική Διοίκηση» (την έδιναν με το Ποντίκι), μου άναψε ένα λαμπάκι!
Α, και μούλκι = κτήμα, σωστά;
@Αντώνη: Το χειρότερο είναι ότι διαβάζω στο ίντερνετ πολύ περισσότερο από ό,τι γράφω, είναι μάλλον ένα είδος εθισμού, όχι όμως από τους χειρότερους - ελπίζω δηλαδή!
Κάτι έγραφες τις προάλλες περί ειρωνείας στην καθημερινή ζωή και στο ίντερνετ, εμένα πολύ φοβάμαι ότι μου βγαίνει αντίστροφα! Τουλάχιστον αυτή τη φορά ήταν αρκετά προφανής σε όλους η πρόθεση, όχι όπως την προηγούμενη.
@plagal: και κοπικλέφτ και κοπιαρματόλ - ελεύθερα!
@Elva: Γνωστός-άγνωστος μπλεγμένος σε κάτι παράνομες οργανώσεις από ό,τι έχω ακούσει...
@plagal2: Μα είναι προφανές ότι αναφέρεται σε κακοποιούς του κοινού ποινικού δικαίου χωρίς καμία ιδεολογία.
btw, το «ετερόκλητο πλήθος καθυστερημένων αλλοδαπών» είναι ακριβές κοπυπάστο από τους μαρξιστές-λεπενιστές.
Κ' ελεύθεροι να ζώμεν,
αδέλφια εις την γή.
(:
Αριστοτεχνικά παρουσιασμένο, αποκαλύπτομαι!
@pandeaf: Αμήν!
@40άκο: Μερσί! Αυτό το «να διαβάσουν, να αποστηθίσουν και να εξεταστούν πάνω στα γραπτά» μάλλον δεν είναι κι η καλύτερη δυνατή σύνταξη, αλλά δε φταίω εγώ, το Κοντράλτο... :-)
Ε καλά τώρα με μπουρδούκλωσες μια και καλή...
Ναι, ε; :-) Έχω βάλει πάντως αυτή τη φορά και κατάλληλη ετικέτα (προσοχή-σάτιρα) προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Στα πιο σοβαρά, αξίζει να διαβάσει κανείς και τον σημερινό αρκετά σχετικό «Ιό» της Ελευθεροτυπίας. Και ένα παλιότερο άρθρο (ειδικά το τελευταίο κομμάτι του) για τις απόψεις που προσπάθησα να σατιρίσω στο κομμάτι που έγραψα.
Δημοσίευση σχολίου