28.4.09

Περί μεταμοντερνισμού

Ο ορισμός του μεταμοντερνισμού: να καταγγέλλεις την «post modern υστερία» του «μετα-μοντέρνου ανθρώπου» σε διαφημιστικό εταιρείας που πουλάει κρεβάτια και στρώματα...

(κλικ για μεγεθυνση)

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχού, και το 'χα κι εγώ υπόψη μου να το ποστάρω αυτό!

head charge είπε...

:-)

Είχα υπόψη μου να κάνω και μια πιο αναλυτική αναφορά στον Ντεριντά, στην κριτική του Τσόμσκυ κτλ, αλλά κάπου στην πορεία βαρέθηκα! (Λινκς: wiki, Chomsky)

μ είπε...

Πολύ καλύτερη από τις διαφημίσεις του jumbo! "Έξυπνη" διαφήμιση, αλλά αμφιβάλλω αν ο άϋπνος θα κάτσει να διαβάσει όλο αυτό το μετα-μοντέρνο κείμενο ;)

head charge είπε...

Πρωτότυπη μεν τη λες, αλλά όλος αυτός ο στόμφος και η τρέντυ καταγγελία του μεταμοντερνισμού σε διαφημιστικό εταιρείας μου κάνει κάπως... δήθεν να το πω, κουλό να το πω, ίσως και μεταμοντέρνο!

Ανώνυμος είπε...

Που ξέρετε, ίσως ο κειμενογράφος να είναι ο ίδιος που ευθύνεται για τις διαφημίσεις του τζάμπο (σε στιγμή που ο πελάτης του έβγαλε για λίγο τη θηλιά)...Εγώ πάντως (που έχω και προβλήματα ύπνου)αγχώθηκα με τη διαφήμιση...

head charge είπε...

Μπα, δε νομίζω! Του τζάμπο τα σποτ είναι πολύ πιο αχαχούχα. Αυτό ακολουθεί την κλασική τακτική του εκφοβισμού, τύπου «αν δεν αγοράσεις το προϊόν μας, θα πάθεις καρδιακή προσβολή κι εγκεφαλικό».

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

@ Μάνος:
είπατε: «αλλά αμφιβάλλω αν ο άϋπνος θα κάτσει να διαβάσει όλο αυτό το μετα-μοντέρνο κείμενο»
Γιατί, καλέ; Μήπως βιάζεται να πάει για ύπνο;